Siemens Finance Sp. z o.o.
ul. Żupnicza 11
03-821 Warszawa
Polska
Aby zobaczyć więcej zdjęć należy zalogować się w serwisie poleasingowa.pl. Nie przesyłamy zdjęć przedmiotów mailowo.
Złożenie najwyższej oferty nie jest jednoznaczne z jej akceptacją. Prosimy czekać na decyzję z naszej strony. Jeśli oferta zostanie zaakceptowana skontaktujemy się w celu jej potwierdzenia (mailowo lub telefonicznie).
Minimalna kwota to o 1 PLN wyższa od aktualnie złożonej. Prosimy jednak pamiętać o czasie przedłużenia terminu (buforze) i możliwości złożenia wyższej oferty przez innego użytkownika serwisu.
Tak. Można składać oferty kupna w dowolnej kwocie.
Przed upływem terminu składania ofert użytkownik może wycofać swoją ofertę kupna lub zmienić jej wartość. Należy w tym celu wejść Moje Konto, następnie Moje oferty i kliknąć w Zmień. Należy wybrać rodzaj zmiany i podać jej powód.
Informacja o lokalizacji przedmiotu dostępna jest po zalogowaniu się w serwisie poleasingowa.pl .
Znajduje się ona w prawym dolnym rogu na stronie przedmiotu. Podany jest tam także numer kontaktowy oraz godziny otwarcia.
Można upoważnić do tego osobę trzecią. Wzór upoważnienia jest możliwy do pobrania z konta użytkownika po zaakceptowaniu jego oferty.
SF nie ponosi odpowiedzialności z tytułu rękojmi lub gwarancji. Należy we własnym zakresie sprawdzić dokumenty serwisowe oraz stan sprzętu.
Nie prowadzimy sprzedaży telefonicznej. Przedmioty z aktualną sprzedażą wystawione są w serwisie poleasingowa.pl ze statusem „na sprzedaż” (patrz §7 pkt 1 Regulaminu). Dbamy o równe szanse dla wszystkich zainteresowanych kupnem.
Akceptujemy tylko płatności przelewem. Płatności gotówką można dokonać w dowolnym banku, który wykona przelew na nasze konto.
Nie ma możliwości zakończenia ogłoszenia przed upływem terminu na prośbę kupującego jak również nie ma możliwości sprzedaży przedmiotu poza serwisem poleasingowa.pl. Przedmioty z aktualną sprzedażą wystawione są w serwisie poleasingowa.pl ze statusem „na sprzedaż” (patrz §7 pkt 1 Regulaminu). Dbamy o równe szanse dla wszystkich zainteresowanych kupnem.
Czas przedłużenia terminu aktywuje się w momencie złożenia oferty tuż przed zakończeniem terminu składania ofert. Jest on po to, aby w końcówce czasu składania ofert dać szansę innym użytkownikom serwisu z zapoznaniem się nowej najwyższej oferty i ewentualnym podjęciem decyzji o złożeniu wyższej.
[Przykład: termin składania ofert mija o godzinie 10:00, a czas przedłużenia terminu to 00:05 gg:mm. Użytkownik A złożył najwyższą do tej pory ofertę, użytkownik B składa wyższą ofertę o godzinie np. 09:57. Termin składania ofert przedłuża się do 10:02 dając innym użytkownikom serwisu czas na reakcję. Jeśli inny użytkownik złoży wyższą ofertę o godzinie np. 10:01 to termin składania ofert przedłuży się do godziny 10:06. Jeśli do tego czasu nikt nie złoży wyższej oferty możliwość składania ofert zniknie, a przedmiot uzyska status „oczekujące na decyzję SF”].
Zgodnie z §12 pkt 4 SF nie bierze odpowiedzialności za ewentualne utrudnienia w korzystaniu z Serwisu Poleasingowego wynikające z przyczyn technicznych. Prosimy o kontrolowanie bieżącej sytuacji zwłaszcza w ostatnich minutach czasu składania ofert.
Tak. Należy zalogować się na swoje konto i wejść w zakładkę „Ustawienia powiadomień”. Następnie zaznaczyć opcję „Powiadamiaj o przebitych ofertach (SMS) Wysyłaj powiadomienia SMS na numer telefonu”, a w oknie poniżej wpisać swój numer telefonu.
Istnieje taka możliwość. Należy zalogować się na swoje konto i wejść w zakładkę „Ustawienia powiadomień”. Następnie w polu „Przysyłaj informacje związane z branżami” zaznaczyć interesujące nas branże.
Należy zalogować się na swoje konto i wejść w zakładkę „Ustawienia powiadomień”. Następnie w polu „Przysyłaj informacje związane z branżami” zaznaczyć opcję „żadne”.
ul. Żupnicza 11
03-821 Warszawa
Polska
Dział Zarządzania Aktywami
The search help offers you tips and information on improving your search results.